Góry i konie – krakowska wspólnota na majówce

Mała ale radosna grupa stypendystów z Krakowa wyruszyła w sobotni poranek  w kierunku Andrychowa. Pogoda nie zachęcała, ale nie poddaliśmy się. I dobrze!

Podróż minęła szybko i bezpiecznie, a w między czasie się nawet rozpogodziło;) Przed 10-tą stanęliśmy u podnóża Gronia Jana Pawła II, dokładnie w miejscu, w którym nasz Św. Papież odpoczywał podczas wędrówek po górach. Wspinaliśmy się szlakiem „Białych Serc” i po 1,5 godz. podziwiania widoków oraz pokonywania własnych słabości byliśmy już na szczycie. Pani Maria Jakubowska z Rodzinnego Koła PTTK „SZAROTKA” opowiedziała nam o historii Sanktuarium Jana Pawła II. Bardzo ucieszył nas  widok lampionu Kanonizacyjnej Iskry Miłosierdzia, który się tam znajdował. Złożyliśmy również wpis do Pamiątkowej Księgi. Po przerwie śniadaniowej ruszyliśmy do Stanicy „HUCUŁ”. Na miejscu rozpaliliśmy ognisko. Odwiedził nas Pan Tadeusz Sumper, prezes Andrychowskiego Oddziału PTTK oraz wieloletni dobroczyńca FDNT. A na koniec: długo oczekiwane przejażdżki w siodle J  Niektórzy okazali się naprawdę utalentowani. Z uśmiechem na twarzy wróciliśmy do Krakowa 😉